RZS - Rychlá záchranná služba pro ordinaceHOT-LINE 725 144 164
HOTLINE
725 144 164

Technická podpora v ordinacích


Rychlé a kvalitní služby až na pracoviště jsou nezbytností pro správný chod ordinace

Nejenom pro lékaře a zdravotnická zařízení poskytujeme komplexní IT služby.

  • Detail služeb PC technické podpory...

A proč jsme službu zaměřili právě na lékaře a jejich obor? Víme, že část lékařů, zdravotníků, ambulancí a klinik řeší technické problémy s informačními technologiemi, pro které nemají zajištěnu spolehlivou, bezpečnou a rychlou údržbu.

  • Doporučení ambulantních SW dle parametrů ordinace
  • Výuka práce s ambulantním SW
  • Podpora při vyúčtování
  • Vytvoření vyúčtování v ordinaci za lékaře
  • Pomoc při řešení oprav dávek
  • Vytvoření statistik na ÚZIS
  • Vystavení elektronického certifikátu bez nutnosti obcházet instituce
  • Kompletní vyřešení elektronické komunikace
  • Vytvoření a správa WWW stránek
  • Instalace dalších zařízení (RTG, EKG ...)

Způsob technické podpory


Komunikace je jeden ze základních prostředků dosažení dokonalosti vztahů

Při spolupráci využíváme hned několik možností komunikace:

Zásah v ordinaci - jsou případy, kdy je třeba některé věci řešit osobně. To je především při řešení oprav vyúčtování, zpracovávání vyúčtování, oprav HW, připojování nových či jiných periférií ...

Vzdálená správa - jeden z nejrychléjších způsobů zásahu do počítače bez nutnosti osobní účasti v ordinaci. Jedná se o bezpečné řešení plně pod dohledem lékaře.

firemní TeamViewer volně ke stažení

Telefonické komunikace - jedná se o nejrychlejší způsob lékaře pro ověření svého konání. Většinou se jedná o základní postupy při ranním startu ordinace, kdy se děje něco nestandardního.

  • Například...

Emailová komunikace - tato slouží k ověření vzájemných dohod, jednání, k potvrzení termínů či informací, které nejsou z časového hlediska podstatné.

POHOTOVOST


Tak jako rychlá záchranná služba, tak i my lékařům řešíme pohotovostní zásahy

Pohotovostí se rozumí snaha o zkrácení doby přerušení provozu spravovaného SW a HW. Technická pohotovost je tedy připravenost osob a technického vybavení potřebných k technickému zásahu v případě poruchy či nestandardního chování spravovaného zařízení u klienta.

Jinými slovy ... klient (lékař či lékařské zařízení) má jistotu, že v případě poruchy se má kam dovolat a buď se poradit, nebo si zajistit servisní zásah.


Servisním zásahem je myšlena skutečnost, kdy servisní technik se dle smlouvz domluví na termínu zásahu a podle tohoto termínu zajistí opravu zařízení. V případě nemožnosti zajištění této opravy na místě u klienta, technik navrhne příslušný postup na vyřešení problému tak, aby bylo sníženo riziko poškození podnikání klienta/lékaře.

Výhody technické podpory


Tak jako rychlá záchranná služby, tak i my lékařům řešíme pohotovostní zásahy

Dáváme vám JISTOTU. Jistotu v tom, že se při problému máte na koho obrátit. Jistotu, že pokud se vám totátlně rozbije počítač, zapůjčíme vám dočasně náš a do 24 hodin máte vše funkční a pak si v klidu vyřešíte opravu či nákup nového počítače. Máte jistotu, že vám zabezpečíme cenná data jako jsou např. výkony zapsané ve vašem ambulantním programu. Nestane se vám, že při incidentu o vše přijdete.

Díváme se na fugující ordinaci, jako na tvrdý byznys. V dnešní době několikadenní výpadek ordinace nepřipadá v úvahu. Zvláště u specialistů, kteří musejí pravidelně platit personál, splátky přístrojů atd.

přináší jakýkoli výpadek nepříjemné finanční ztráty. Nikdy není nic dokonalé, ale proč by to nemohlo fungovat alespoň na 99%?

Co od našich služeb můžete očekávat?

  • Znalost HW, SW a systémů užívaných v lékařském prostředí...
  • Vysoká flexibilita dle požadavků zákazníka (8x5, 16x5, 24x7)...
  • Rychlost zásahu dle dohody...
  • Vystavení elektronického certifikátu přímo v ordinaci...
  • Zázemí firmy s odbornými techniky i programátory...

Parametry technické podpory


Technickou podporu může klient využívat jako Předpacenou nebo Přímou

Podmínky spolupráce vám rádi sdělíme na HotLine telefonu nebo při osobní návštěvě technika.

Rozdíl mezi přímou (vhodné pro občasné služby) a předplacenou (vhodné pro pravidelné služby) službou:

Přímá služba
Bez nutnosti uzavření smlouvy
Předplacená služba
Smlouva garantující zvýhodněné podmínky
Zapůjčení náhradního počíače po dobu opravy 200,-Kč/den Zdarma
Dojezdové časy Dle volné kapacity technika Přednostní dojezd
Pravidelné fyzické čištění počítače Na vyžádání v ceně
Průběžná kontrola funkčních záloh Na vyžádání v ceně
Hlídání expirace certifikátu Na vyžádání v ceně
Technická podpora přímo v ordinaci nebo po telefonu/emailu placená minimálně 3 hod měsíčně v ceně (dle typu smlouvy)
Váš používaný typ toneru do tiskárny držíme skladem Ne Ano
Rezervace času technika na přelomu měsíců pro účely vyúčtování Na vyžádání a pouze do "vyčerpání zásob" Ano